Mistä voisi saada Suomen historian saksankielisenä ? Olen kysellyt useasta kirjakaupasta ja he ovat pyytäneet ottamaan yhteyttä kirjastoon. Teos on tarkoitus…

Kysytty

Mistä voisi saada Suomen historian saksankielisenä ?
Olen kysellyt useasta kirjakaupasta ja he ovat pyytäneet ottamaan yhteyttä kirjastoon.
Teos on tarkoitus antaa lahjaksi sveitsiläiselle miehelle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin nämä saksankieliset Suomen historiat löytyvät suurimmista kirjakaupoista:
- Finnland im Porträt: Fakta und Hintergrunde (2006)
- Klinge, Finnland in Europa (2004)
Nettikirjakauppoja mm.:
http://www.suomalainen.com/sk/
www.akateeminen.com

Kirjastoista nämä ja muutamia muitakin löytyvät, mutta lainakirja lahjana on aika lyhytaikainen.