Mistä voisi saada kotilainaksi tai jäljennöksen paperilla tai diginä kirjasta "Katolinen katekismus vuodelta 1953"

Kysytty

Mistä voisi saada kotilainaksi tai jäljennöksen paperilla tai diginä kirjasta "Katolinen katekismus vuodelta 1953"

Vastaus

Vastattu

Hei

Suomen yleisistä kirjastoista eikä Varastokirjastosta näyttäisi löytyvän ko. vuoden painosta. Voisit kokeilla Pyhän Ursulan seurakunnasta, voisivatko he toimittaa sinulle kaipaamasi dokumentit. Tässä linkki heidän sivuilleen: https://pyhanursulan.com/katekismus-1953-i/

Jos linkki ei aukea suoraan, kopioi osoite osoiteriville.