Mistä voisi ostaa Lempi Pursiaisen Savon tyttö -sarjan osan Savon tyttö ja sotavuodet?

Kysytty

Mistä voisi ostaa Lempi Pursiaisen Savon tyttö -sarjan osan Savon tyttö ja sotavuodet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lempi Pursiaisen kirjan Savon tyttö ja sotavuodet painos on lopussa, joten ainoa keino on yrittää metsästää sitä aktikvariaateista. Verkossa toimiva Antikvaari.fi on hyvä paikka jättää kirjaa koskeva ostohaluilmoitus.

Heikki Poroila