Mistä voisi löytää Martti Parantaisen "Joulukuun kuudes"-marssin nuotin?

Kysytty

Mistä voisi löytää Martti Parantaisen "Joulukuun kuudes"-marssin nuotin?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kyseisestä marssista ei näytä löytyvän nuotinnosta painetussa tai sähköisessä muodossa. Oletettavasti soittokunnilla, joiden ohjelmistoon marssi kuuluu tai on kuulunut, olisi jonkinlaisia sovituksia nuotistoissaan, mutta niitä ei ole saatavissa lainaan.