Mistä voin ostaa "Kupittaan luettelo" TV ohjemassa KIRPPUTORI mainittiin y.o luettelosta,tänä aamuna.

Kysytty

Mistä voin ostaa "Kupittaan luettelo"
TV ohjemassa KIRPPUTORI mainittiin y.o luettelosta,tänä aamuna.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli kyseessä on kirja Kupittaan savi oy: keramiikkavalm. v. 1941, sitä on saatavana sekä Suomalaisessa kirjakaupassa (www.suomalainen.com) että Akateemisessa kirjakaupassa (www.akateeminenkirjakauppa.fi). Lisäksi kirjaa voi tiedustella myös antikvariaateista.