Mistä voin lainata tai tutustua SFS-standardiin SFS 6000 pienjännitesähköasennuksista?

Kysytty

Mistä voin lainata tai tutustua SFS-standardiin SFS 6000 pienjännitesähköasennuksista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

SFS 6000 - viitestandardit / [valmistellut: SESKO]
Helsinki : Suomen standardisoimisliitto, 2003

löytyy Pasilan kirjastosta, tarkista saatavuus osoitteesta http://www.helmet.fi

Kaikki SFS standardit löytyvät Suomen standardisoimisliiton tietojen mukaan myös näistä kirjastoista

Espoo
Teknillisen Korkeakoulun pääkirjasto
Otaniementie 9
02150 ESPOO

Helsinki
Helsingin Yliopiston kirjasto
Unioninkatu 36
00014 HELSINGIN YLIOPISTO

Suomen standardisoimisliiton kirjastossa ovat kaikki standardit:

SUOMEN STANDARDISOIMISLIITTO SFS
Kirjasto/Tietopalvelu
PL 116, 00241 HELSINKI (Maistraatinportti 2)
Puh. (09) 1499 3455 Faksi (09) 146 4914