Mistä vanhasta "kupletista" tämä katkelma on? Sota-aikana sitä on kuulemma laulettu kotonakin. Jos tieto löytyy, löytyyköhän äänitystä? Google ei löytänyt.

Kysytty

Mistä vanhasta "kupletista" tämä katkelma on? Sota-aikana sitä on kuulemma laulettu kotonakin.
Jos tieto löytyy, löytyyköhän äänitystä? Google ei löytänyt.
Jäiköhän laulun sanat pois? Tässä ne ovat: "Eurooppa nähdä sai itämaisen herran, Kanthi kun Lontoossa vieraili
kerran. Oli hantuuki vyöllensä heitetty ja murto-osa ruumiista peitetty..."