Mistä teoksesta löytyy Leena Krohnin runo Maani?

Kysytty

Mistä teoksesta löytyy Leena Krohnin runo Maani?

Vastaus

Vastattu

Maani on yksi runoista Riitta Nelimarkan ja Leena Krohnin yhteistyönä syntyneessä kirjassa Galleria (WSOY, 1982): kuvituksena on valokuvia tekstiileiksi kudotuista Nelimarkan kuvista ja kirjan nimiösivulla "lauluiksi" kutsutut runot ovat Krohnin käsialaa.

Galleria | Kansalliskirjasto | Kansalliskirjaston hakupalvelu (finna.fi)