Mistä teoksesta löytyisi pianonuotit kappaleeseen Lintu elokuvasta Belle ja Sebastian?

Kysytty

Hei! Mistä teoksesta löytyisi pianonuotit kappaleeseen Lintu elokuvasta Belle ja Sebastian?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Painettua nuottia Armand Amarin sävellyksestä "L'Oiseau" ei näytä olevan. Youtubesta löytyy sen sijaan ainakin tämä nuottivideo ja tämä pianoversio, josta löytyy linkki videossa käytettyyn MIDI-tiedostoon.

0 ääntä

Kommentit

Suomenkielisellä nimellä Lintu kappale löytyy monesta julkaisusta, esimerkiksi Suuren toivelaulukirjan osasta 9 ja nuotista Halonen, Pietu: Pianovapari.com : oppikirja 1 (Mestrada, 2009).