Mistä teoksesta löytyisi pianonuotit joululauluun, joka alkaa sanoin "Joulun aatto nyt saa, jo ilta tummuu ja hiljenee maa"?

Kysytty

Mistä teoksesta löytyisi pianonuotit joululauluun, joka alkaa sanoin "Joulun aatto nyt saa, jo ilta tummuu ja hiljenee maa", ja joka käsittääkseni tunnetaan nimellä Konsta Jylhän joululaulu? Vaski-tietokannasta etsiessäni näytti, että nuotit löytyisivät useammastakin Toivelaulukirjasta, mutta todellisuudessa niissä ei näitä nuotteja ollut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksesta Laula kanssamme: joulu on taas:120 kaikkien aikojen joululaulua (1992) löytyy tämän laulun nuotit. Se löytyy myös Vaski-kirjastosta:

Konsta Jylhän joululaulu

1 ääntä

Kommentit

Nuotti löytyy myös Suuri toivelaulukirja 6:sta, sivu 50-51.