Mistä Suuri Käsityölehdestä löytyy naisten merinovilla neuletakin ohje?

Kysytty

Mistä Suuri Käsityölehdestä löytyy naisten merinovilla neuletakin ohje?

Vastaus

Vastattu

Kodin kuvalehden sivuilla on onneksi Suuren käsityölehden mallihaku vuodesta 2013 alkaen. Siellä voi hakea ohjeita sanahaulla. Villatakki tuotti 64 tulosta. Linkki hakuun.

Myös Novitalla on neulemallien haku sivuillaan. Linkki sivuille.

Drops Design sivustolla on ilmaisia neuleohjeita haettavissa mm. langan, neuletiheyden ja vaikeusasteen mukaan. Linkki sivulle.