Mistä seuraavan levyn voisi saada ostaa?: Helsingin ilmatorjuntavoitto 1944 / ohjaus Olli-Pekka Hiltunen, Ville Vaihinen ; käsikirjoitus Ahti Lappi, Ville…

Kysytty

Mistä seuraavan levyn voisi saada ostaa?: Helsingin ilmatorjuntavoitto 1944 / ohjaus Olli-Pekka Hiltunen, Ville Vaihinen ; käsikirjoitus Ahti Lappi, Ville Vaihinen, Olli-Pekka Hiltunen Julkaisutiedot [Vantaa] : EVTEK, 2005 .

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä DVD-levyä ei ole varsinaisesti myynnissä, koska se on tehty oppilastyönä jo vuonna 2005 (EVTEK). Tekijänoikeussyistä sitä ei ole myöskään kirjaston kautta saatavana. Näyttää kuitenkin siltä, että yksittäisiä kappaleita voi internetin kautta tavoitella ostamalla.

Keltaisessa pörssissä joku myy tätä dokumenttielokuvaa 6 eurolla (linkki http://www.keltainenporssi.fi/search/elokuvat/dokumentit/helsingin-ilma…) ja samaan hintaan on DVD tarjolla myös Huuto.net -palvelussa (linkki http://www.huuto.net/kohteet/helsingin-ilmatorjuntavoitto-1944-dvd/2523…).

Näitä yksittäisiä myyntitarjouksia kannattaa etsiä Googlesta laittamalla tuo elokuvan nimi lainausmerkkeihin "Helsingin ilmatorjuntavoitto 1944" ja vielä toiseksi hakusanaksi DVD.

Heikki Poroila