Mistä saisin vanhan(1948 käytetyn) kansakoulun laulukirjan.se olisi hieno 70-vuotislahja. tässä kodin kullanmurut käyvät koulutiet,kas kuin rusko punoitaa…

Kysytty

Mistä saisin vanhan(1948 käytetyn) kansakoulun laulukirjan.se olisi hieno 70-vuotislahja.
tässä kodin kullanmurut käyvät koulutiet,kas kuin rusko punoitaa pohjan taivahalta j.n e.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Vanhoja laulukirjoja voi löytää antikvariaateista. Verkosta löytyy esim. www.antikka.net ja www.antikvariaatti.net, joiden kautta vanhoja nuotteja joskus löytyy. Meillä kirjastossa tätä laulukirjaa on ainoastaan ei-lainattava kappale.

Tammi on julkaissut 2008 teoksen "Kultaiset koululaulut vanhoilta ajoilta", johon on koottu 300 koululaulua 1900-luvulta. Tätä teosta saa kirjakaupoista.