Mistä saisin tietoa Ilkka Remeksen lapsuudesta? Esim. monta lasta perheessä oli? Vanhempien ammatit?

Kysytty

Mistä saisin tietoa Ilkka Remeksen lapsuudesta? Esim. monta lasta perheessä oli? Vanhempien ammatit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vähänpuoleisesti löytyy tietoa hänen lapsuudestaan ja lapsuuden perheestään. Seuraavassa linkissä hän kertoo jotain omasta lapsuudestaan.
http://www.ilkkaremes.com/tyohuone/biografia.html
Wikipedian sivulta löytyy hiukan tietoa hänestä, esim. hänen oikea nimensä Petri Pykälä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ilkka_Remes
Yleistä tietoa Ilkka Remeksestä ja hänen kirjoistaan löytyy monista kirjaston kirjoista, kuten esim.
Tarkka, Pekka: Kotimaisia nykykirjailijoita
Kotimaisia nykykertojia osa 3
Kodin kuvalehdessä 1999 no.17, s. 14-16 on Tarja Hirvasnoron artikkeli: Tuntematon Remes, mutten tiedä onko siinä mitään hänen lapsuuden perheestään. Kodin kuvalehdessä, (no.4, 2001), kerrotaan Ilkka Remeksen omasta perheestä mm. seuraavaa: Hänen vaimonsa on hammaslääkäri. Hänellä oli silloin 2 lasta (iät 5v.ja 7v.). Nämä artikkelit ja kirjat voit saada käyttöösi tiedustelemalla Porvoon kaupunginkirjastosta.