Mistä saisin Suommalista tangoa nuoteille. Asun tanskassa ja kiinnostaisi saada joko laululle ja pianolle tai orkesterille jan. terv Jens

Kysytty

Mistä saisin Suommalista tangoa nuoteille. Asun tanskassa ja kiinnostaisi saada joko laululle ja pianolle tai orkesterille jan.
terv Jens

Vastaus

Vastattu

Tanskalaisen yleisen kirjaston kokoelmasta en löytänyt kuin muutaman tangonuotin, jossa on myös suomalaisuus mainittu.

Suomalaista tangoa löytyy aika paljon nuotteina Violasta, joka on kansallisdiskografiamme. Yleisten kirjastojen kokoelmassa tangoa on.

Tanskaan voisit saada tangonuotteja joko verkkokaupasta tai tilaamalla kaukolainana oman kirjastosi kautta. Voisit käydä kysymässä lähikirjastostasi, millaisilla ehdoilla ja kustannuksilla olisi mahdollista saada nuotteja lainaan Suomesta.

Esimerkiksi Antikvariaatti.net-palvelusta löytyy käytettyjä tangonuotteja.

En tiedä, osaisivatko tanskalaisen Biblioteksvagten-palvelun vastaajat kertoa sinulle enemmän, miten voisit saada suomalaista materiaalia Tanskaan.