Mistä saisin ohjeet/säännöt Prinsessan aarre -lautapeliin? Ostin pelin kirpparilta. Osat muuten tallella, mutta säännöt puuttuivat.

Kysytty

Mistä saisin ohjeet/säännöt Prinsessan aarre -lautapeliin? Ostin pelin kirpparilta. Osat muuten tallella, mutta säännöt puuttuivat.

Vastaus

Vastattu

Tämä peli oli myynnissä ainakin vielä vuonna 2007. Valmistaja oli Nelostuote, nykyinen Tactic Games. Uskoisin, että heiltä irtoaisi kopio säännöistä.