Mistä saisin laulun "Helmikuu on tullut, tulleet valkohanget, pakkasherra nurkissa jo paukuttaa" sanat ja sanojen kirjoittajan nimen.

Kysytty

Mistä saisin laulun "Helmikuu on tullut, tulleet valkohanget, pakkasherra nurkissa jo paukuttaa" sanat ja sanojen kirjoittajan nimen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on ruotsalainen kansansävelmä, suomalaisista sanoista vastaa nimimerkki S. V. Laulu sanoineen löytyy pianosäestysvihosta Musikantti 1-2.