Mistä saisin bibliografian vuosien 1997-99 Eino Leinon palkinnosta(kirjallisuuspalkinto) kertovista lehti- artikkeleista, sanomalehdistä ja aikakauslehdistä?

Kysytty

Mistä saisin bibliografian vuosien 1997-99 Eino Leinon palkinnosta(kirjallisuuspalkinto) kertovista lehti- artikkeleista, sanomalehdistä ja aikakauslehdistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

WWW-osoitteesta http://booknet.cultnet.fi/huomaa/palkitut/pystit1.htm
löytyy tietoa suomalaisista kirjallisuuspalkinnoista ja kirjallisuuspalkintojen saajista; myös Eino Leinon palkinnon saajat löytyvät sivun kautta.

Bibliografiaa Eino Leinon palkinnosta kertovista lehtiartikkeleista ei tietääkseni ole, joten kannattaa tulla kirjastoon tekemään hakuja artikkeliviitetietokannoista Aleksi ja Arto, joista löytyy suomalaisissa lehdissä julkaistuja artikkeleita varsin kattavasti.