Mistä saisi suomenkielisen videon Peikko keskuspuistossa? Se on kait animaatio. A Troll in Central Park. Wagner Broksin 1994

Kysytty

Mistä saisi suomenkielisen videon Peikko keskuspuistossa? Se on kait animaatio. A Troll in Central Park. Wagner Broksin 1994

Vastaus

Vastattu

Hei,

animaatio Peikko keskuspuistossa suomen kielisillä äänillä on helpoin katsoa YouTubesta. Tässä linkki:

Peikko Keskuspuistossa (youtube.com)

1 ääntä

Kommentit

Kysyin videosta. Mistä sen voisi saada? Kyllä minä tiedän, että sen voi netissä katsella. Ette vastanneet tarkalleen kysymykseeni.

Jos Youtube-tallenteet eivät ole "liikkuvan kuvan tallenteita" eli videoita, niin mitä ne ovat?

Sain juuri tiedotteen ikääntyvien etäopetuksena järjestettävästä verkkoluennosta, aiheena "Youtube-videopalvelu".