Mistä saisi kirjastojen osoitteet tarroilla, jotta voisi lähettää tilaustarjouksen ja näytenumeron.

Kysytty

Mistä saisi kirjastojen osoitteet tarroilla, jotta voisi lähettää tilaustarjouksen ja näytenumeron.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kirjastoilla ei ole palvelua, josta saisi kirjastojen osoitteet valmiina tarroina.

Osoitetarroja voi joko tilata niitä valmistavasta yrityksestä tai tulostaa itse esimerkiksi tekstinkäsittelyohjelmasta tarra-arkille. Osoitetarrojen tekoon tarvittavan listan kirjastoista ja niiden osoitteista voi koota Kirjastot.fi -palvelun osoitetiedoista, jotka löytyvät osoitteesta http://www.kirjastot.fi/fi-FI/kirjastot/.