Mistä saan tietoa vanhoista asukasluetteloista, joiista selviää jokaisen asukkaan ammatti, siviilisääty ja nimi. Kohteena on As Oy Ahtola, Hämeentie 1,…

Kysytty

Mistä saan tietoa vanhoista asukasluetteloista, joiista selviää jokaisen asukkaan ammatti, siviilisääty ja nimi. Kohteena on As Oy Ahtola, Hämeentie 1, Helsinki. Tiedot eivät kiinnosta enää vuoden 1961 jälkeen, vaan sitä ennen.
Samaten, löytyykö mistään saman talon kivijalassa olleiden liikehuoneistojen tietoja, omistajia, omistusaikoja, minkälaista liiketoimintaa ovat harjoittaneet jne

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiaa lienee parasta tiedustella Helsingin kaupunginarkistosta, joka säilyttää myös taloyhtiöiden arkistoaineistoja:
http://www.hel.fi/www/tieke/fi/kaupunginarkiston-palvelut/