Mistä saan tietoa lisää onko edes ukissa äänitysstudio ja laulunopetusta samassa esim. Ja mihin ottaa siis yhteyttä,tai missä lähimmät paikat näille…

Kysytty

Mistä saan tietoa lisää onko Uudessakaupungissa äänitysstudio ja laulunopetusta samassa. Ja mihin ottaa siis yhteyttä, tai missä lähimmät paikat näille? Kiinnostunut laulamisesta covereina soivien biisien päälle. Oon laulanut yksin ja muiden bändien treeneissä ja paljon karaokessa.

Vastaus

Vastattu

Saman katon alta ei taida löytyä sekä lauluopetusta että äänityspalvelua. Uudessakaupungissa toimii äänitysstudio ja musiikkitarvikeliike Backsound.

Lauluopetusta järjestää esimerkiksi Vakka-Suomen Musiikkiopisto. Myös Vakka-Suomen Kansalaisopistolla on laulukursseja tarjolla, mutta niihin on hakuaika aina lukukauden alussa.

Musiikkialan osaajia tai yhteyksiä saattaisi löytyä myös Luovien ihmisten vertaistukiryhmästä kulttuurikeskus Crusellista.

Julkisista hakemistoista ei valitettavasti Uudestakaupungista tai ihan lähialueelta löydy kysymääsi yhdistelmää.