Mistä saan seuraavat kappaleet sekä ruotsiksi(?) että suomeksi, laulunsanoina, nuotteina ja musiikkina: Satumaa tango, Kotkan ruusu, Eppu Normaalin:…

Kysytty

Mistä saan seuraavat kappaleet sekä ruotsiksi(?) että suomeksi, laulunsanoina, nuotteina ja musiikkina:
Satumaa tango, Kotkan ruusu, Eppu Normaalin: Baarikärpänen sekä Juice Leskisen Syksyn Sävel
En ole vielä selvittänyt enempää.Tarvitsin näitä Tanskaan tiedottajien koulutustapahtumaan - pohjoismainen yhteistyöprojekti, siksi kysyn myös mitkä näistä löytyvät myös ruotsinkielisenä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuten arvasit, ihan kaikkia tiedustelemistasi kappaleista ei ole käännetty ruotsiksi. Tässä poimintoina pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen yhteisestä Plussa-aineistohausta. Ainakin suomen kielellä pyytämistäsi kappaleista löytyy sekä nuotit että itse kappale. Kappaleet löytyvät myös eri esittäjien esittämänä. Saatavuustiedon löydät Libplussasta http://www.libplussa.fi/

*Satumaa
Uusi kultainen laulukirja. Aineistolaji: NUOTTI. Suosituimmat tangot soitettuina 40 kauneinta sävelmää
Aineistolaji: CDLEVY. Helsinki, Suomen Mediamusiikki, p2000.
*Kotkan ruusu
Uusi kultainen laulukirja . Helsinki, Warner/Chappell Music Finland, c2000 Aineistolaji: NUOTTI
Räsänen, Pauli, (esitt.) Nimeke: Unohtumattomat Aineistolaji: CDLEVY. Warner Music Finland, p1999.
*Eppu Normaali: Baarikärpänen
Pim pim pimpparauta suuret suomibaarihitit. Warner Music Finland, p2000. Aineistolaji: CDLEVY. Eppu Normaali, (esitt.) : Repullinen nuotteja. [S.l.], Love Kustannus, c1998 Aineistolaji: NUOTTI
*Sagolandet , Kotkas ros
Saijonmaa, Arja, (esitt.). Sånger från asfalt och ängar Aineistolaji: LEVY. Julkaisutiedot: [S.l.], WEA-Metronome Records, p1981 U. Kemppi. Sagolandet (Satumaa) / Unto Mononen.
Vi sjunger mera. Aineistolaji: NUOTTI. Julkaisutiedot: [Helsingfors], Warner/Chappell Music Finland, c1996. Sagolandet (Satumaa) / UntoMononen.Kotkas ros (Kotkan ruusu) / Helvi Mäkinen.

*Juice Leskinen: Syksyn sävel.
Lauluhetki. Aineistolaji: NUOTTI. Julkaisutiedot: [Helsinki], Otava, 2000. Stemma, (esitt.). Risainen elämä Juice Leskisen lauluja a cappella.S. l., Johanna Kustannus, p2000 Aineistolaji: CDLEVY.