Mistä saan lainaksi kirjan: Kutsui ääni isänmaan: Jalkaväkirykmentti 58, 1941-1944, Viljo Ratia, Leo Saressalo, Esko Arosilta, JR 58:n asevelitoimikunta, 1982

Kysytty

Mistä saan lainaksi kirjan: Kutsui ääni isänmaan: Jalkaväkirykmentti 58, 1941-1944, Viljo Ratia, Leo Saressalo, Esko Arosilta, JR 58:n asevelitoimikunta, 1982

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on lainattavissa Helsingistä Maanpuolustuskorkeakoulun kirjastosta.
http://www.puolustusvoimat.fi/wcm/SU+Puolustusvoimat.fi/Puolustusvoimat…