Mistä saan käsiini Maatalousministeriön kirjeet nro 2858 (8.6. 1927) ja nro 3127 (1.7.1927) asutushallitukselle ?

Kysytty

Mistä saan käsiini Maatalousministeriön kirjeet nro 2858 (8.6. 1927) ja nro 3127 (1.7.1927) asutushallitukselle ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Google-haussa tuli tieto, että ko. kirjeitä säilytetään Kansallisarkiston Siltavuoren toimipisteessä (toimitusaika Rauhankadun toimipisteeseen 1 vuorokausi). Arkistolaitoksen sivulla kohdassa asiakirjojen tilaaminen sanotaan, että asiakirjoja voi tilata ainoastaan toimipisteissä paikan päällä sähköisen tilauspalvelun avulla. Tutkijasalien päivystäjät neuvovat tilauksen laadinnassa ja toimittavat tilatut asiakirjat tutkijasaliin tutkittavaksi. Em. tiedot löytyvät www.arkisto.fi -sivulta, samoin kuin Hämeenlinnan maakunta-arkiston yhteystiedot. Hämeenlinnan maakunta-arkistosta voi kysyä lisätietoja asiasta.