Mistä saa ostaa inventor käsikirjan, Esa Hietikko ja mitä maksaa?

Kysytty

Mistä saa ostaa inventor käsikirjan, Esa Hietikko ja mitä maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esa Hietikon Autodesk Inventor (ISBN: 9789525655452) ilmestyy kustantajan readme.fi:n kotisivun tietojen mukaan 15.8.07.
Kustantajan ilmoittama hinta on 58,00 euroa.
Tarkempia tietoja teoksesta saat osoitteesta http://www.readme.fi/product.php?isbn=9789525655452.
Teos on tilattavissa myös useamman nettikirjakaupan välityksellä (esim. Bookplus, Akateeminen kirjakauppa, Suurikuu.fi, Dataclub).