Mistä runosta on säe Viimeinen päivä elokuun, Istun alla humajavan puun

Kysytty

Mistä runosta on säe
Viimeinen päivä elokuun,
Istun alla humajavan puun

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme onnistuneet saamaan selville runon tai värssyn tekijää. Etsimme sitä tietokannoista ja sitä pohdittiin myös kirjastojen valtakunnallisella tietolistalla, ilman tulosta. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tietoja runosta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.