Mistä Oodissa ovat dekkarit? Kotimaiset ja ulkomaiset, suomen ja englanninkieliset

Kysytty

Mistä Oodissa ovat dekkarit?
Kotimaiset ja ulkomaiset, suomen ja englanninkieliset

Vastaus

Vastattu

Pokkareita ja bestsellereitä lukuun ottamatta kaikki kirjat löytyvät Oodin 3. kerroksesta. Dekkareita löytyy suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi perus kaunokirjallisuuden vieressä olevista dekkarihyllyistä. Dekkareita ei jaotella kotimaisiin ja ulkomaisiin, vaan kaikki samankieliset ovat samoissa aakkosissa.

Myös muunkielisiä dekkareita löytyy kielialueiden kaunokirjallisuuden joukosta.