Mistä nuottikirjasta löydän nuotit Maaritin levyttämään lauluun " Ei vaadi paljon vain kaiken" ?

Kysytty

Mistä nuottikirjasta löydän nuotit Maaritin levyttämään lauluun " Ei vaadi paljon vain kaiken" ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotit kysymääsi kappaleeseen löytyvät ainakin kahdesta seuraavasta julkaisusta:
Maarit. - Fazer, 1978
Kasper, Eira & Lampila, Raija: Amadeus : musiikkimaisemia. - Hki, Otava,
2000 (lukion musiikin oppikirja)