Mistä nuotti Talven rauha Säv. Markku Johansson San. Pekka Eronen

Kysytty

Mistä nuotti

Talven rauha
Säv. Markku Johansson
San. Pekka Eronen

Vastaus

Vastattu

Tämä joulunuotti löytyy F-kustannuksen nuottikirjoista: Suuri joululaulukirja, Kauneimmat joululaulut, Valkea joulu ja Suuri toivelaulukirja 18.
Tähän kysymykseen vastaamisessa olisi voinut auttaa myös lähin kirjasto, josta kannattaa tiedustella näitä nuotteja.