Mistä nimi Sonja on peräisin? Mitä nimi Sonja tarkoittaa? Mitä nimi Sonja merkitsee? Mistä nimi Tereesa on peräisin? Mitä nimi Tereesa tarkoittaa? Mitä nimi…

Kysytty

Mistä nimi Sonja on peräisin?
Mitä nimi Sonja tarkoittaa?
Mitä nimi Sonja merkitsee?
Mistä nimi Tereesa on peräisin?
Mitä nimi Tereesa tarkoittaa?
Mitä nimi Tereesa merkitsee?
TAHTOISIN TIETÄÄ MAHDOLLISIMMAN PIAN!!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sonja on venäläinen hellitelymuoto Sofiasta, joka on kreikkalainen nimi tarkkoittaen viisautta tai rakkautta viisauteen.
Teresa on myös kreikkalainen nimi ja tarkoittaa nainen Therasta. Thera on saari jota myös tunnertaan nimella Santorini.
Näin Pentti Lempiaisen kirjassa "Suuri etunimikirja".