Mistä mahtaisi löytyä laulu tai laulun sanat pelle svanslös "till strömmingens lov"? Tai sama suomeksi pekka töpöhännän versiona!

Kysytty

Mistä mahtaisi löytyä laulu tai laulun sanat pelle svanslös "till strömmingens lov"?
Tai sama suomeksi pekka töpöhännän versiona!

Vastaus

Vastattu

Sanat lauluun tai sen suomenkieliseen versioon "Silakan ylistys" löytyvät monista nuottijulkaisuista. Näitä on listattu aiemmassa vastauksessa.

Itse kappale on kuultavissa tällä hetkellä esimerkiksi Vimeossa ja Spotifyssa. Siitä on julkaistu levytys CD-levyllä Pelle svanslös (1994). "Silakan ylistyksestä" löytyy versioita useilta äänitteiltä.