Mistä löytyy tieto Rovaniemen kaupunginkirjaston lukupiiristä?

Kysytty

Mistä löytyy tieto Rovaniemen kaupunginkirjaston lukupiiristä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rovaniemen kaupunginkirjastolla kokoontuu tällä hetkellä kaksi lukupiiriä. Ensimmäinen, Anja Grönholmin (puh. 050-323 7674, anja.g@suomi24.fi) lukupiiri aloitti toimintansa jo viime keväänä. Lukupiiri kokoontuu edelleen noin kolmen viikon välein torstai-iltaisin klo 18-20 pääkirjaston yleisön kokoushuoneessa. Mukana tapaamisissa on käynyt säännöllisesti viitisentoista innokasta lukijaa, jotka itse ovat sopineet luettavat kirjat. Jos lukupiiri kiinnostaa, niin tervetuloa mukaan seuraaviin tapaamisiin! Loppusyksyllä on jäljellä seuraavat kokoontumiset luettavine kirjoineen:
to 3.11. Enni Mustonen: Lapinvuokko
to 24.11. Minna Canth: Hanna ja Kauppa-Lopo
to 15.12. Szynborska Wislawa: Ihmisiä sillalla

Toinen lukupiiri on Timo K. Mukka -seuran nyt syksyllä käynnistämä lukupiiri, jossa luetaan Mukan tuotanto läpi syksyn ja kevään aikana. Lukupiirin vetäjät tulevat seurasta. Myös tämä lukupiiri kokoontuu pääkirjaston kokoushuoneessa yleensä torstaisin lukuunottamatta ensimmäistä kokoontumista. Ajat ja käsiteltävät kirjat löytyvät kirjaston www-sivulta http://www.rovaniemi.fi/suomeksi/Palveluhakemisto/Kirjasto.iw3?showloca…
Myös tänne lukupiiriin on vapaa pääsy.