Mistä löytyy tango Ensi yönä sanat?

Kysytty

Mistä löytyy tango Ensi yönä sanat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tätä Jari Niemelän säveltämää ja Chrisse Johanssonin sanoittamaa tangoa Ensi yönä ei ole julkaistu nuottina, joten sen sanat täytyy kirjoittaa ylös kuuntelemalla tai yrittämällä ottaa yhteyttä tekstin tekijään.

Heikki Poroila

2 ääntä

Kommentit

Toivon, että Ensi yönä - Tangon nuotit julkaistaan seuraavassa Suuri toivelaulukirjassa tai yksittäisenä. Tipinen