Mistä löytyy tällainen Jorma Ronkaisen runo: Suljet silmäsi. Tämä sisäänhengitys. Tauko. Tämä uloshengitys. Tauko. Kuulostelet kehosi tuntemuksia. Kyllä. Yhä…

Kysytty

Hei, mistä löytyy tällainen Jorma Ronkaisen runo:
Suljet silmäsi.
Tämä sisäänhengitys.
Tauko.
Tämä uloshengitys.
Tauko.
Kuulostelet kehosi tuntemuksia.
Kyllä.
Yhä on nyt.
Yhä olet tässä.
Kehosi vahvistaa tämän hetken elävyyden.
Avaat varovasti silmäsi.
Kyllä.
Näet. Kuulet. Tunnet.
Maailma on yhä tässä.
Ajatuksia tulee.
Ajatuksia menee.
Tämä kaikki ilmenee
läsnäolosi lempeässä valossa.

Vastaus

Vastattu

Löysin runon Ronkaisen omasta blogikirjoituksesta "Paluu tähän hetkeen", eikä hän ainakaan siinä kerro, että se olisi poiminta esimerkiksi hänen laajemmasta teoksestaan.

https://www.onnessa.com/onblogi/paluu-tahan-hetkeen1