Mistä löytyy nuotit: säveltäjä Timo Hämäläinen, kappale Yksi ainoa ihminen, levyttänyt Eila Pienimäki?

Kysytty

Mistä löytyy nuotit: säveltäjä Timo Hämäläinen, kappale Yksi ainoa ihminen, levyttänyt Eila Pienimäki?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä kappale löytyy Suosikkisäveliä -nuottijulkaisusta vuodelta 1994. Löydät sen Kainetistä, josta voit varata sen Kuhmon kaupunginkirjastosta.

https://kainet.finna.fi/Record/kainet.687070?sid=3139357071

Sisältö: Nuo silmät ; Maa nauraa kukkasillaan ; Tähdenlento ; Rakkauden joki ; Yksi ainoa ihminen ; Pieni sinikello ; Kuunsiltaa ; Hän lähtee tanssiin ; Mun sydän villi vallaton ; Puut punertuu ; Kukkivat ruusut kerran ; Kaksi pihlajaa ; Orvokkiseppele ; Kahden ihmisen laulu ; Rytmi sama sydänten ; Yksi katse ; Mua pidä lähelläs ; Myrskytuulen lapsi ; Rakkauden ranta ; Kukka kämmenellä ; Mistä purjeisiin tuulen löysimmekään ; Mitkä silmät ; Tuu mun uniin.