Mistä löytyy nuotit Jörgen Petersenin kappaleisiin "Yli rajojen", Seireenien kutsu" ja "Syysunelmia"?

Kysytty

Mistä löytyy nuotit Jörgen Petersenin kappaleisiin "Yli rajojen", Seireenien kutsu" ja "Syysunelmia"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Petersenin sävellykseen Yli rajojen nuottia löytyy vain Suomen Jazz- ja Poparkistosta, info@jazzpoparkisto.net. Seireenien kutsu -kappaleeseen ei nuottia löytynyt lainkaan maakuntakirjastojen tietokannasta eikä myöskään Suomen kansalliskirjaston Viola-tietokannasta, johon on tallennettu tiedot kaikista Suomessa ilmestyneistä nuoteista vuodesta 1977 alkaen. Syysunelmia-nimisen kappaleen (Songe d'automne) nuotit löytyvät mm. Suuren toivelaulukirjan osasta nro 6, kappaleen on säveltänyt Archibald Joyce ja sitä on esittänyt myös Jörgen Petersen.