Mistä löytyy Immi Hellenin hauta Hietaniemen hautausmaalla?

Kysytty

Mistä löytyy Immi Hellenin hauta Hietaniemen hautausmaalla?

Vastaus

Vastattu

Lähde:
Immi Hellénin hauta on Hietaniemen alueeksi kutsutulla hautausmaan osalla. Alueen haudat ovat pengerretyllä niemellä uuden siunauskappelin ympärillä.  Haudan kortteli on U28.  Kortteli on uudelta siunauskappelilta katsottuna kaukaisimmassa nurkassa, Vetteraanilehdon vieressä. Haudan  "osoiterivi" on U28-16-0279.
Pehkonen, Maarit : Opas hietaniemen hautausmaalle. Helsinki. SKS, 2019
Hietaniemen hautausmaan kartta

1 ääntä

Kommentit

hautahaku.fi
https://www.hautahaku.fi/map/02-03-028-16-00279/HELLEN%20INGEBORG
HELLEN INGEBORG 1861 - 1937
Helsingin seurakuntayhtymä, Hietaniemen hautausmaa
Syntymävuosi 1861 Kuolinvuosi 1937
Hietaniemen hautausmaa, Hietaniemenkatu 20, 00100 Helsinki
Alue 03, Kortteli 028, Rivi 16, Paikkanumero 00279
Samaan hautaan haudatut HELLEN ONNIA SOFIA
Syntymävuosi 1864 Kuolinvuosi 1948