Mistä löytyisi pianolla tai viululla soitettavat nuotit kappaleeseen Kerran joulukuun aikaan?

Kysytty

Mistä löytyisi pianolla tai viululla soitettavat nuotit kappaleeseen
Kerran joulukuun aikaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotteja löytyy kappaleen alkuperäisellä nimellä "Once upon a December". Kappale on musikaalista "Anastasia". Sen on säveltänyt Stephen Flaherty. Esimerkiksi nuoteissa Flaherty, Stephen: "Anastasia" (Warner Bros., 1997) ja Flaherty, Stephen: "Anastasia : the new Broadway musical : vocal selections" (Hal Leonard, [2017]) on melodianuotinnos ja nuotinnos kosketinsoittimelle, sointumerkit ja laulun englanninkieliset sanat. Nuottien saatavuuden kirjastoista voit tarkistaa esimerkiksi Finna-hakupalvelusta (https://finna.fi).

Nuotteja löytyy myös verkosta. Osa verkosta löytyvistä nuoteista on maksullisia.