Mistä löytyisi nuotit lauluun Kauniin kuoleman maa

Kysytty

Mistä löytyisi nuotit lauluun Kauniin kuoleman maa?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä lienee Jukka Linkolan säveltämä ja Jukka Virtasen sanoittama laulu heidän Peter Pan -musikaalistaan. Valitettavasti suomalaisten kirjastojen kokoelmista ei löytynyt laulun nuottia. Taideyliopiston Sörnäisten kampuskirjastosta löytyisi näytelmämoniste kyseisestä musikaalista (monisteen sisällöstä ei ole tarkkaa tietoa):
https://www.finna.fi/Record/uniarts_print.99805174206249?sid=4702995140