Mistä löytyisi mahdollisimman helppo pianolla soitettava nuotti Schubertin laulusta Auf dem wasser zu singen (käännetty Laulu laineilla, Mozartilla saman…

Kysytty

Mistä löytyisi mahdollisimman helppo pianolla soitettava nuotti Schubertin laulusta Auf dem wasser zu singen (käännetty Laulu laineilla, Mozartilla saman niminen, sekoittaa)? Onko siihen missään suomenkielisiä sanoja?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Helpoin, mikä löytyi on:

Kuuluisia yksinlauluja koulukäyttöön : Schubert, Schumann, Brahms, Wolf / toimittaneet Rakel Suominen ja Mirjam Uusisaari ; tekstit suomentanut Kyllikki Solanterä. (WSOY, 1964).

sisältää suomenkieliset sanat ja melodian.