Mistä löytyisi lastenkirja, jossa oli tarina murmeliperheestä? Taisi ola Tammen Kultaisissa Kirjoissa, mutta missäköhän niistä? Ja mistäköhän sen löytäisi?…

Kysytty

Mistä löytyisi lastenkirja, jossa oli tarina murmeliperheestä? Taisi ola Tammen Kultaisissa Kirjoissa, mutta missäköhän niistä? Ja mistäköhän sen löytäisi? Kiitos jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tammen Kultaisista kirjoista ei löytynyt tarinaa murmeleista. Voisikohan kyseessä olla kuvakirja Murmelityttö Ruusu. Kirja kertoo vuoristossa elelevästä murmeliperheestä. Kirja löytyy Lahden pääkirjaston lastenosaston varastosta (85.22 Muller, Gerda: Murmelityttö Ruusu, julkaisuvuosi 1977).