Mistä löytyisi kuvauksia 1970-luvun turkulaisesta nuorisokulttuurista ja opiskelijaelämästä?

Kysytty

Mistä löytyisi kuvauksia 1970-luvun turkulaisesta nuorisokulttuurista ja opiskelijaelämästä?

Vastaus

Vastattu

Opiskeljaelämästä:

Lindroos, Harri: Kolmen markan insinöörejä

Suonpää, Visa: Elämää mehiläiskennossa

Jansson, Henrik: Otteita kumouksellisista kokouksista

Nuorisokulttuurista:

Lehtonen, Terhi: Nuoret, ajat ja tilat

Pernaa, Ville: Pimeä vuosikymmen

Seuraavat nuortenromaanit ovat ilmestyneet 1970-luvulla ja käsittelevät nuorisoa, tapahtumapaikkana lienee kuitenkin muu kuin Turku:

Arjatsalo, Arvi: Viltsi ja muut

Saarto, Tuula: Rottasota

Virtanen, Rauha S.: Lintu pulpetissa

2 ääntä

Kommentit

70-luvun turkulaisista nuorista kertoo SusuPetalin kirja Tikkarin mäellä.