Mistä löytyisi Katri-Helenan Aamun maa- kappaleen nuotit+ sanat?

Kysytty

Mistä löytyisi Katri-Helenan Aamun maa- kappaleen nuotit+ sanat?

Vastaus

Vastattu

Timo Kalaojan säveltämä ja Jukka Itkosen sanoittama Aamun maa löytyy nuottina ainakin kokoelmista Parhaat (Fazer Musiikki 1993, 951-757-278-6) ja On elämän laulu (Fazer Musiikki 1991, 951-757-212-3). Molemmat löytyvät Outi-kirjastoista monin kappalein, tuo "Parhaat" on myös Oulun pääkirjastossa hyllyssä.

Heikki Poroila