Mistä löytäisun lapsuuteni ajan laulun , jossa osio: ....MIKÄ TARPEEN ON, SEN JUURI, SUO HERRAMME LAUPIAS, SUURI...

Kysytty

Mistä löytäisun lapsuuteni ajan laulun , jossa osio:
....MIKÄ TARPEEN ON, SEN JUURI,
SUO HERRAMME
LAUPIAS, SUURI...

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on laulu "Olen Luojani pikku varpunen" jonka on säveltänyt Krohn, Ilmari (1867-1960) ja sanoittanut Haahti, Hilja (1874-1966).
Nuotteja lauluun löytyy useammasta eri nuottikirjasta. Linkistä pääset selaamaan Helmet-kokoelmasta löytyviä nuottikirjoja, joista kappale löytyy: Olen Luojani pikku varpunen / Krohn, Ilmari | Hakutulokset | helmet.fi (finna.fi). Jos sinulla on Helmet-kirjastokortti, niin voi tehdä nuottiin varauksen verkossa, muussa tapauksessa suosittelen käymään lähimmässä Helmet-kirjastossa henkilötodistuksen kanssa, niin saat itsellesi sitä kautta kirjastokortin.

Kappaleesta löytyy myös musiikkitallenteita, joita pääsee kuuntelemaan Kansalliskirjastossa paikan päällä: Versiot - Olen Luojani pikku varpunen. Musiikkitallenteisiin liittyvissä kysymyksissä kannattaa olla suoraan yhteydessä Kansalliskirjaston asiakaspalveluun. Heidän yhteystiedot löydät täältä: Yhteystiedot | Kansalliskirjasto

1 ääntä

Kommentit

Oli ilo 91v löytää ITSE näin hyvä vastaus. Kiitos!