Mistä löytäisin tietoa tähän: Toiminnanohjausjärjestelmän datan siirto uuteen toiminnanohjausjärjestelmään? esim. SAP iin.

Kysytty

Mistä löytäisin tietoa tähän: Toiminnanohjausjärjestelmän datan siirto uuteen toiminnanohjausjärjestelmään? esim. SAP iin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaupunginkirjaston aineistorekisteristä hakusanoilla toiminnanohjaus, ohjausjärjestelmät tai SAP ei juuri löydy teoksia. Yksi kirja nimeltään "Toiminnanohjausjärjestelmien hyväksikäytön nykytila Keski-Pohjanmaan, Seinäjoen ja Vaasan ammattikorkeakoulujen toimialueella" tulee hakusanoilla toiminnaohjaus ja ATK-järjestelmät. Meidän kirjamme tuntuvat liittyvän enemmän organisaatioiden ja kuntien toiminnanohjakseen. Katsoin myös Vaasan ammattikorkeakoulun aineistorekisteriä ja siellä tuntui olevan useita teoksia tai opinnäytetöitä, jotka liittyvät aiheeseen. Voisit hakea tietoa ammattikorkeakoulun aineistorekisteristä
http://www.puv.fi/fi/kirjasto/aineistotietokantaewa/
Voit hakea asiasanalla toiminnanohjaus tai sanahaulla SAP. Myös Vaasan yliopiston kirjastossa näytti olevan useita aiheeseen liittyviä teoksia.