Mistä löytäisin tietoa onko v. 1936 ilmestynyt lehteä nimeltään Fakta. Lehti on mahdollisesti uskonnollinen.

Kysytty

Mistä löytäisin tietoa onko v. 1936 ilmestynyt lehteä nimeltään Fakta. Lehti on mahdollisesti uskonnollinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kansalliskirjaston Fennica-tietokannan mukaan Fakta-nimistä lehteä ei ole ilmestynyt tuohon aikaan.

Fennica on maksuton tietokanta. Voit halutessasi tarkistaa asian sieltä. Linkki: http://www.kansalliskirjasto.fi/kirjastoala/fennica.html
Valitse "haku Fennicasta".
Tietokannan sisällä laita lehden nimi kohtaan "teos".