Mistä löytäisin Tanskalaisen elokuvaohjaaja Jørgen Leathin elokuvat: Stars and Water carriers 1974 Paris - Roubaix (?) Sekä Kanadalaisen elokuvan Two Seconds …

Kysytty

Mistä löytäisin Tanskalaisen elokuvaohjaaja Jørgen Leathin elokuvat:
Stars and Water carriers 1974
Paris - Roubaix (?)

Sekä Kanadalaisen elokuvan

Two Seconds (1998)

Onko olemassa jotain kirjastojen yhteishakua, josta voisi helposti tarkistaa löytyykö näitä elokuvia mistään...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en toistaiseksi ole löytänyt paikkaa mistä voisit
lainata k.o elokuvia. Ovatko ne kaikki muuten pyöräilyaiheisia?
Ainakin "Stars and Water Carriers" on saatavina videolla mm.
Bicyckling Books-kustantamolta, hintaan 19,99 puntaa. Sähköposti-
osoite on sales@bikebook.demon.co.uk. Vai oletko jo tutkinut osto-
mahdollisuuksia netin kautta?