Mistä löytäisin tällaisen? Silvennoinen, H., Kalalahti, M. & Varjo, J.(toim.) 2016. Koulutuksen tasa-arvon muuttuvat merkitykset: Kasvatussosiologian…

Kysytty

Hei!
Mistä löytäisin tällaisen?
Silvennoinen, H., Kalalahti, M. & Varjo, J.(toim.) 2016. Koulutuksen tasa-arvon muuttuvat merkitykset: Kasvatussosiologian vuosikirja 1. Kasvatusalan tutkimuksia 73. Jyväskylä: Suomen kasvatustieteellinen seura.

Vastaus

Vastattu

Hei, kysymäsi kirja löytyy ainakin Helmet-kirjastoista. Sitä on Helmet-kirjastoissa 6 kappaletta, jotka nyt ovat kaikki varattuja. Eläviä varauksia siitä on yksi kappale, joten melko pian teos palautuu käyttöösi. Jos et ole pääkaupunkiseudulta, käänny oman kirjastosi kaukopalvelun puoleen.

u

TEOS    Koulutuksen tasa-arvon muuttuvat merkitykset / Heikki Silvennoinen, Mira Kalalahti & Janne Varjo (toim.) ; kirjoittajat: Nina Haltia [ja 14 muuta].
Julkaisutiedot    [Turku] : Suomen kasvatustieteellinen seura FERA, [2016]
Julkaisutiedot    Jyväskylä : Jyväskylän yliopistopaino, 2016.
ULKOASU    376 sivua : kuvitettu ; 21 cm

0 ääntä

Kommentit

Mikä on elävä varaus? Ei löytynyt helmet.fi:n info-osuudesta