Mistä löytäisin suomenkielisiä arvosteluja Susan Vreelandin kirjasta Artemiksen rohkeus. Olisiko tästä kirjailijasta haastatteluita julkaistu suomeksi?

Kysytty

Mistä löytäisin suomenkielisiä arvosteluja Susan Vreelandin kirjasta Artemiksen rohkeus. Olisiko tästä kirjailijasta haastatteluita julkaistu suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aleksi-tietokannasta löysin viitteen Helsingin Sanomien 29.huhtikuuta 2003
seuraavaan artikkeliin: Suvi Ahola on laatinut kirja-arvostelut teoksista Susan Vreeland: Artemisian rohkeus ja Manuel Vicent: Matissen morsian otsikkona "Taide on naisellista?: Kuvataide on taas muotia romaaneissa". Mukana on lisäksi tausta-artikkeli: "Romaaneja, jotka keksittiin taidemuseossa"